Mint tudjuk, Amerika az ügyvédek országa, ahol emberek milliói élnek meg hülyébbnél hülyébb perekből. Következzen tíz jó esélyes a "Világ legidiótább pere" címre, azzal a kitétellel, hogy azért Amerikában sem lehet bármilyen hülyeséggel pert nyerni:
1991-ben Richard Overton beperelte az Anheuser-Busch-t hamis és félrevezető reklám miatt. Többek között konkrétan egy olyan reklámra utalt, ahol egy trópusi környezetben két Bud Light-os kamionsofőrt hirtelen gyönyörű nők vesznek körül. Richard Overton szerint a Bud Light reklámok érzelmi gyötrelmeket, lelki fájdalmakat és 10.000 dollár anyagi kárt okoztak neki. A bíróságot viszont mindez nem hatotta meg.
1995-ben Robert Lee Brock ötmillió dollárra perelte be - saját magát. A vádirat szerint megsértette a saját emberi jogait és vallásos hitét azáltal, hogy lerészegedett és olyan bűntényeket követett el, amelyek végül a virginiai Indian Creek Correctional Centerbe, (vagyis börtönbe) juttatták: 23 évet kapott nagy értékű lopásért és rablásért.
Hogy miért perelte be saját magát? Úgy gondolta, hogy mivel a fegyházban nincsen jövedelme, ezért majd az állam fizeti ki helyette a megítélt kártérítést. A csavaros eszű fegyenc ugyanúgy nem hatotta meg a bíróságot, mint Bud Light-os társa.
.
Óriási érdeklődést keltett az interneten az elmúlt napokban egy Star Wars rajongó ötlete. A sorozat 1977-es klasszikus részét 15 mp-es szeletekre bontotta, amelyek elkészítését aztán le lehetett foglalni az interneten. Négy nap alatt az összes rész "elkelt". A 15 másodperces jelenetet mindenki úgy oldhatja meg, ahogy akarja; az ötlet kiagyalója, Casey Plough arra számít, hogy lesznek home movie részek, animáció, absztrakt, vígjáték vagy akár stop motion is. Javasolja a részek készítőinek, hogy keressék elő régi Star Wars játékaikat...
Jelenleg - az indulástól számított hetedik napon - már öt elkészült rész is megnézhető a projekt weboldalán.
UPDATE: Ha valaki kedvet érez magában egy kis videózásra, semmi sincs veszve! Casey az óriási érdeklődés hatására tegnap megváltoztatta eredeti tervét. Ahelyett, hogy egy részt csak egy ember foglalhatna le, nemsokára a lehetőség újra adott lesz bárki számára, és a rövidfilmek egymással fognak versenyezni. Internetes szavazás fog dönteni arról, hogy az adott tizenöt másodperces részt ki készítette el a legjobban, tehát ki fog bekerülni a végleges filmbe... Szóval, elő a kamerákkal, lehet, hogy te leszel az új változat (tizenöt másodpercének) rendezője...
Lehet, hogy ez is érdekel: Darth Vader mindennapjai
.
A következő óriásplakát is a failblog.org gyűjtéséből való. Tízből tízes.
Az angolul nem-annyira-tudók kedvéért a fordítás:
Szia István!
Most már ide figyelsz végre?
Mindent tudok a nődről, te mocskos, sunyi, züllött, hűtlen, csökött slejmgombóc!
Minden fel van véve videóra.
A (nemsokára ex)feleséged, Emily
Ui: Ezt az óriásplakátot a KÖZÖS bankszámlánkról fizettem.
Esetleg érdekelhet ez is: öt dolog, amit nem tudtál a megcsalásról
.
Ahogy azt az alábbi videó mellék(fő?)szereplője is megtapasztalhatta:
.
Skót tudósok végeztek egy kísérletet. Több száz pénztárcát szórtak szét Edinburgh-ben, és kíváncsian várták, hányat juttattnak vissza a becsületes megtalálók.
Érdekes módon a tárcák majdnem fele visszatalált az eredeti tulajdonosához. De itt vált igazán izgalmassá a dolog. A tárcákba ugyanis négy fénykép valamelyikét rakták: egy mosolygó kisbabát, egy aranyos kutyust, egy boldog családot illetve egy elégedett idős párt. Volt olyan tárca is, amibe fénykép helyett adakozást igazoló papírokat raktak, illetve volt olyan is, amibe semmit. Mindegyik "csoport" 40 pénztárcából állt.
A kísérlet eredménye: a kisbabás tárcák majdnem kilencven(!) százalékát visszaküldték. A második helyezett lett a kiskutya képe (53%), a harmadik a család (48%), aztán az idős pár (28%). A jótékonykódást igazoló tárcáknak csak 20%-a, míg a "kontroll" üres tárcák 15%-a jutott vissza.
Dr. Wiseman, a kutatás vezetője le is vonta a tanulságot: "Ha valaki szeretné megnövelni az esélyét, hogy visszakapja elveszett pénztárcáját, szerezzen valahonnan képet egy minél aranyosabb kisbabáról, és rakja minél láthatóbb helyre a tárcájában!"
Ja, arról nem szól a fáma, hogy pénz volt-e a tárcákban...
Via TimesOnline
.
Michael Douglas az Összeomlás című filmben puskával reklamál a gyorsétteremben, amikor a reklámra még csak nem is hasonlító hamburgert kap. Pedig - mint tudjuk - mással is megesett már ilyesmi. Következzen egy rövid összeállítás a különböző gyorséttermek büszkeségeiből:
Whopper (Burger King)
Filet-o-Fish (McDonald's)
Pulykamell szendvics (Subway)
.
Utolsó kommentek